Le 19 janvier 2023 à 06:00:40 :
d'autres illustrations de "Abyss"![]()
![]()
"Vindicator" a powerful and imposing superhero, with a suit made of advanced tactical armor. The suit is mostly black, with red highlights, and has a sleek, aerodynamic design. He wears a full-face helmet that covers his entire head, with a dark visor that glows red when active. He has a muscular build and stands tall, with a confident and powerful posture. He carries a variety of high-tech weapons, including a plasma rifle, a energy sword and a shield that can deflect bullets and energy blasts. He has superhuman strength and durability, as well as advanced agility and reflexes. He is a skilled hand-to-hand combatant, and is able to take down hordes of enemies with ease. He is a formidable opponent, feared by criminals and respected by his peers. He has a no-nonsense attitude and is willing to do whatever it takes to protect the innocent and bring the guilty to justice.
bref passage pour vous présenter les autres protagonistes de l'histoire de Vindicator
les ennemis :
Le 19 janvier 2023 à 13:54:06 JucheSasangTap a écrit :
Salut les clés, ça fait un moment![]()
J'ai une autre idée![]()
Vous voyez le DLC de The Witcher 3, Blood and Wine? Ça se passe dans la région de Toussaint
![]()
J'aimerais bien une image d'une rue dans le style de Beauclair (la ville principale)
![]()
J'ai joué a witcher 1 pendant peut être une heure le gameplay m'a juste dégouté j'ai jamais rejoué a un witcher donc je sais pas c'est censé ressembler a quoi 
Le 19 janvier 2023 à 13:55:25 :
Le 19 janvier 2023 à 13:54:06 JucheSasangTap a écrit :
Salut les clés, ça fait un moment![]()
J'ai une autre idée![]()
Vous voyez le DLC de The Witcher 3, Blood and Wine? Ça se passe dans la région de Toussaint
![]()
J'aimerais bien une image d'une rue dans le style de Beauclair (la ville principale)
![]()
J'ai joué a witcher 1 pendant peut être une heure le gameplay m'a juste dégouté j'ai jamais rejoué a un witcher donc je sais pas c'est censé ressembler a quoi
Afficher uniquement les messages de l'auteur du topic